"What Is Love? Love Is PLaying Every Game As It's Your Last" - Michael Jordan,2003

"There’s is nothing we can't do when young; no hesitation and don't understimate our ability to do or able to do what we suppose or can do in our age,dun make our life regret" - wenPing

Monday, August 04, 2008

当默默成了习惯的时候..

当默默成了习惯的时候..
你和我已不在同一个方向..

当默默成了习惯的时候..
我们交谈少了甚至没谈..

当默默成了习惯的时候..
我依然凡事以你为主,为你着想

当默默成了习惯的时候..
我开始在另一个角落想念你的好..

当默默成了习惯的时候..
我不再焦急的等待你的电话..

当默默成了习惯的时候..
我们聊电话的时间总是不长..

当默默成了习惯的时候..
我在吃饭的时候想起你在也那边吃着什么..

当默默成了习惯的时候..
我真的会在睡觉前和你道晚安..

当默默成了习惯的时候..
我常想起的都是我们开心的事..

当默默成了习惯的时候..
看我们的相片会傻傻的笑..

当默默成了习惯的时候..
真想会第一时间把开心的事情告诉你,但好难..


当默默成了习惯的时候..
幸福会掠过再也没法说锺意

当默默成了习惯的时候..
爱一个字 也需要及时

当默默成了习惯的时候..
难过的时候会自己一个躲着哭着扛..

当默默成了习惯的时候..
很多事情已言语表达不出..

当默默成了习惯的时候..
巧合的事让人相信心有灵犀..

当默默成了习惯的时候..
我不再想过去的承诺..

当默默成了习惯的时候..
再见只是一种形式..

当默默成了习惯的时候..
我开始了解你,你开始了解我..

当默默成了习惯的时候..
一切都变了..

当默默成了习惯的时候..
爱得太迟..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 

Please play with my dog, Obie :)

my penguin pets will follow your clicks.. :)

don't feed too much !! it's on diet ..

please feed lily and bobby :)
videokeman mp3
A Thousand Years – Christina Perri Song Lyrics