"What Is Love? Love Is PLaying Every Game As It's Your Last" - Michael Jordan,2003

"There’s is nothing we can't do when young; no hesitation and don't understimate our ability to do or able to do what we suppose or can do in our age,dun make our life regret" - wenPing

Thursday, January 17, 2008

JobsDB 精神 ~ 一定得 ~ !!



a:查實點解做人要0甘苦惱
b:因爲食要食得好時著要著得好
a:著得唔好分分鐘鍾連份工都會冇
b:著得太好你老細又會嫌你人工高
a:高度讚揚0既應該系我工作態度
b:遲到早退吞POK秘撈projection你又報大數
a:素來有話一天驕還看今朝
b:我話最好就去Rave Party歡樂今宵

a:查實做乜做得好都始終會有前途
b:講得好就好聽做起上0黎就有難度
a:難道你不知道成功靠洗腦
b:即系我話我得我就要信我一定得
a:唔系你話你得就得要話我们jobsDB一定得
b:0甘點解我们jobsDB剩系得番一班負資產階級
a:因爲我们 jobsDB 0既精神系要能伸又能屈 !!

a:查實點解愛情會令人煩惱
b:有你又話煩惱無你又話無
a:乜0野戀愛態度今時今日到算好
b:今時今日根本唔講乜0野戀愛態度
b:但繫念落0甘樣又唔系幾好
a:你將簡單事情複雜化 你點會無煩惱

好想生活快樂 ~ 不需擔心失去工作 ~
抛開苦悶角落 ~ 好多開心等你揮霍 ~
不必終日發夢 ~ 不必得大马彩有得中 ~

多多金未夠用 ~ 開心始終需要耕種 ~

得~ 得~ 得~ 我们一定得 ~ !!


(from:香港一定得 lyrics..i duno how my coll get it n jz blast it to all via email..haha ~ )

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 

Please play with my dog, Obie :)

my penguin pets will follow your clicks.. :)

don't feed too much !! it's on diet ..

please feed lily and bobby :)
videokeman mp3
A Thousand Years – Christina Perri Song Lyrics